Assistent Locatiemanager BSO Driebergen

Solliciteer nu

Assistent Locatiemanager BSO Driebergen

Als Assistent Locatie Manager ben je een belangrijke spil in het team en geen dag is hetzelfde. Je hebt oog voor kwaliteit en mensen, een hart voor kinderen en talent voor organiseren. Met jouw pedagogische kennis en ervaring en flexibiliteit spring je bij op de groep waar je die dag het hardst nodig bent. Naast het werken op de groep vervul je 4 uur per week ondersteunende managementtaken als rechterhand van de Locatie Manger. Je bent de spin in het web op de locatie, zorgt ervoor dat alles soepel verloopt en bent het eerste aanspreekpunt voor collega’s en ouders. Je denkt mee en onderneemt actie waar nodig.

Parttime· De Woerd 3 A Driebergen

De Functie


Een greep uit je werkzaamheden:

  • Je bent het aanspreekpunt voor ouders/verzorgers en medewerkers.

  • Je ondersteunt en begeleidt medewerkers in opleiding en geeft terugkoppeling aan de Locatie Manager.

  • Je verzorgt intakegesprekken, rondleidingen en plant wendagen.

  • Je beheert en behandelt de mailbox van de locatie.

  • Je stemt af met de Locatie Manager verbindt het team met het management.

  • Je zorgt voor de inkoop van materialen, voeding en benodigdheden conform het inkoopbeleid.

  • Je stelt een jaarplanning op, bereidt nieuwsbrieven en praktische updates voor, controleert observatieverslagen en houdt het kinddossier actueel.

  • Je plant en coördineert de teamvergaderingen en groepsoverleggen.

  • Je bent het aanspreekpunt met betrekking tot het pand en draagt zorg voor afstemming met de verhuurder rondom sluitingsdagen, vakanties en studiedagen.

  • Je begeleidt kinderen op liefdevolle wijze en verzorgt hen volgens de geldende richtlijnen.

  • Je verricht lichte huishoudelijke werkzaamheden op de groep en draagt mede zorg voor de hygiëne en het beheer van de groepsruimte.

  • Je regelt vakantie- en studiedagaanvragen.

  • Je maakt en coördineert een activiteitenplanning voor vakanties en studiedagen in afstemming met de teams.  

Wat geven we jou

  • Intern scholingsprogramma: We investeren in jouw ontwikkeling. Met onze interne scholingsmogelijkheden nemen we je mee in het werken in de antroposofische kinderopvang en groei je als professional in de kinderopvang.

  • Werken vanuit de antroposofie: Wij geloven in de kracht van antroposofische principes. We bieden je een inspirerende werkplek waar je jouw passie kunt uitoefenen en verder kunt ontwikkelen.

  • Inspiratiemiddagen: Jaarlijks organiseren we 3 inspiratiemiddagen, een unieke gelegenheid om inspiratie op te doen voor jouw werk in de Kinderopvang, het verbinden met collega’s en een gezellige middag met elkaar te beleven.

  • Warm en gemotiveerd team: Je komt te werken in een fijn team, waar met passie wordt gewerkt.

  • Contract: je ontvangt een jaarcontract voor 19 uur per week.

  • Salaris: je ontvangt een salaris in schaal 7 volgens de CAO Kinderopvang (€ 2.917,- bruto t/m € 3.895,- bruto op basis van een fulltime werkweek).

  • Pensioenopbouw: je bouwt pensioen op, waarbij ook wij een deel inleggen in je pensioen.

  • Vakantiegeld: Je ontvangt bovenop je salaris 8% vakantiegeld.

  • Eindejaarsuitkering: Je ontvangt bovenop je salaris 5,5% eindejaarsuitkering.

  • Reiskostenvergoeding: Onze reiskostenregeling is gebaseerd op een vergoeding van 0,23 ct per kilometer.

Solliciteren

Is je interesse gewekt en zijn de volgende punten een bron van herkenning?

  • Je weet de ins en outs van het werken op een BSO.

  • Je hebt ervaring in een vergelijkbare ondersteunende functie.

  • Je bent bekend met of hebt affiniteit met de antroposofie.

  • Je bent communicatief vaardig en werkt efficiënt en accuraat.

  • Je hebt een MBO-niveau 4 of HBO diploma, waarmee je mag werken in de Kinderopvang.

Dan nodigen wij je graag uit om te solliciteren! Heb je nog vragen, ook dan kun je contact met ons opnemen via mens.organisatie@dgt-anno.nu en nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!